2018 / projekt wnętrza / identyfikacja wizualna / Warszawa Polna 18/20
Identyfikacja wizualna marki została podporządkowana jej charakterowi, który miał łączyć w sobie odważny i nowoczesny styl serwowanych wyrobów cukierniczych z domową atmosferą rodzinnej kawiarni. Przekładając zestawienie tych dwóch przeciwieństw na język graficzny, zdecydowaliśmy się na użycie ciepłych kolorów, przyjemnych w dotyku materiałów i skontrastowanie ich z mocnymi, geometrycznymi formami przestrzennymi. Kolorystyka identyfikacji wizualnej ma bezpośrednie przełożenie na kolorystykę wnętrza. Opiera się ona na dominującej przestrzeń intensywnie żółtej podłodze, łososiowym kolorze ścian, wiśniowej szafce oraz czarnym dodatkach. Całość jest uzupełniona dużą ilością naturalnego drewna i miękkimi tkaninami na siedziskach.
Elementy wyposażenia wnętrza zostały zaprojektowane specjalnie dla tego miejsca. Swoim kształtem, tworzą one geometryczny charakter przestrzeni, w której się znajdują. Są to między innymi zabudowa baru ozdobiona pionowymi podziałami, regały z prostokreślnymi i nieregularnymi podziałami, występujące naprzemiennie kwadratowe i okrągłe stołki, oraz przede wszystkim abstrakcyjny logotyp marki w postaci dużego neonu, zajmujący centralną pozycję w lokalu.
Wszechobecne kaktusy są ważnymi dodatkami, swoją obecnością wprowadzają żywą zieleń, a swoimi wyrazistymi kształtami idealnie uzupełniają geometryczny charakter wnętrza.